نان بده بهش عالیه وزن دهیش
شیشه شیر نستر خوبه ک ی مقدار گرونه
احتمال اینکا سینه رو ول کنا هس الا دختر من دیگ سینه نمیگیره
اره بگیر پس دوماهش هست کمه وزنش پسر منم دوماهش شد امروز
شیر خشک نده خوبه وزنش
نان یا اپتامیل
البته بعد ی مدت یکیش شاید ول کنه
گفتن وزنش کمه که شیر خشک مخای بدی
بزرگ شده شاید اصن شیشه نگیره
بهداشت بهت گفت شیشه بگیر یا خودت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.