۱۱ پاسخ

ببخشید اون چیه نوشتی سه چهارم لیوان؟

وای چقدر عالی عزیزم
با شیره ی خرما عالیه ، حتما درست میکنم

ببخشید من مقدار مواد رو وقتی با شکر درست میکنم عالی میشه ولی همون مقدار رو وقتی با شیره خرما درست میکنم کاملا میپزه ولی وسطش یکم خمیریه. نمیدونم چرا با شیره خرما اینجوری میشه

چقد عالی شده.چطوری لبه هاش هم قشنگ برشته و رنگی شده اخه مال من هنش سفید سفیدک

منو هوایی کردی دست به کار شدم مرسی که ایده شیره خرما رو دادی😍

تصویر

یه جا گفتی متخصص پنکیکی
خانم متخصص من مشکلم اینه ک. نمیدونم تخم مرغ چقدر بزنم. و مخلوط در چه حد
چنددقیقه باچی هم بزنم

نوش جونش😘

عزیزم میشه شیره های دیگه هم ریخت؟
جایگزین شیره خرما!

آره اون سه چهارم لیوان چیه؟

ووواااووو چ خوش رنگ شدن نوش جونتون

منظورم یه لیوان آرد بود

سوال های مرتبط

مامان کوروش مامان کوروش ۱ سالگی
پیتزا خونگی🍕
بچه ها من با این خمیر، پیتزا، پیراشکی، کیک پیتزایی، ساندویچ شکم پر و... هرچی بگید درست کردم عالی شده
یعنی جواب پس داده حسابی
با خیال راحت درستش کنید و مطمئن باشید موادتون حروم نمیشه.



500 گرم آرد
300 میلی آب ولرم
1 ق چ نمک
1 ق چ شکر
1 ق غ خمیر مایع
4 ق غ روغن

حتما از سالم بودن خمیر مایه مطمئن بشید
خمیر مایع و شکر رو داخل ظرف بریزید با اب ولرم(آب نباید داغ باشه در حدی باشه که انگشتتون رو می‌زنید داخلش نسوزه)
درشو بزارید ده دقیقه به عمل بیاد
(عمل اومدنش اینطوریه که روش کف میکنه)

داخل ظرف بزرگتر آرد و نمک بریزید هم بزنید
خمیر مایتون رو اضافه کنید ورز بدید تا جمع بشه
بعد بهش روغنتون رو اضافه کنید و ورز بدید
کف ظرف رو چرب کنید خمیر رو جمع کنید بزارید وسطش و سلفون بکشید و پارچه بندازید روش بزارید یک ساعت بعد عمل میاد و حجمش دو برابر میشه
ادامه تو تاپیک حجم متن زیاده


#شیرخشک #پوشک#فرزندپروری #ختنه#شیشه#بچه #کولیک#شیرمادر
#شیرخشک#پوشک#فرزندپروری #شیردهی#کولیک