ببخشید اون چیه نوشتی سه چهارم لیوان؟
وای چقدر عالی عزیزم
با شیره ی خرما عالیه ، حتما درست میکنم
ببخشید من مقدار مواد رو وقتی با شکر درست میکنم عالی میشه ولی همون مقدار رو وقتی با شیره خرما درست میکنم کاملا میپزه ولی وسطش یکم خمیریه. نمیدونم چرا با شیره خرما اینجوری میشه
چقد عالی شده.چطوری لبه هاش هم قشنگ برشته و رنگی شده اخه مال من هنش سفید سفیدک
منو هوایی کردی دست به کار شدم مرسی که ایده شیره خرما رو دادی😍
یه جا گفتی متخصص پنکیکی
خانم متخصص من مشکلم اینه ک. نمیدونم تخم مرغ چقدر بزنم. و مخلوط در چه حد
چنددقیقه باچی هم بزنم
نوش جونش😘
عزیزم میشه شیره های دیگه هم ریخت؟
جایگزین شیره خرما!
آره اون سه چهارم لیوان چیه؟
ووواااووو چ خوش رنگ شدن نوش جونتون
منظورم یه لیوان آرد بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.