۶ پاسخ

نوش جونش

خیلی هم عالی 👍
نوش جان آقا نامی ❤️

آرد تفت خورد میریزی شیری و شیره رو روش بعد خاموش‌میکنی دیگه زیرش رو ؟
میشه دقیق بگی‌گلم

ممنون خانم

دیزاین رو قربون

زعفران نزدی گلم

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی ۱ سالگی
خرما بدون هسته ۲۵۰ گرم
آرد نخودچی ۶۰گرم
کره ۳۵گرم
پودر هل یه قاشق چایخوری
پودر دارچین یک دوم قاشق چایخوری
گردو خرد شده ۶۰ گرم
کنجد ۳۰ گرم
طرز تهیه:
آرد نخودچی رو ده دقیقه با حرارت کم رو گاز تف داده بعد الک میکنیم و دوباره به تابه برمیگردونیم بعد هل و دارچین و کره رو بهش اضافه میکنیم تا وقتی هم می‌زنیم تا حالت پودری بگیره زیرشو خاموش میکنیم
بعد خرما رو داخل تابه ریخته و روی حرارت ملایم گذاشته اندازه یه قاشق هم روغن بزنید خوب هم بزنید تا خرما ها داغ بشن حدود یه 8دقیقه باشه کافیه حرارت رو خاموش کنید
خرما تا داغه داخل یه ظرف دیگه برزید بهش گردو و کنجد و آرد نخودچی رو اضافه کنید خوب ورز بدین تا جمع بشه یه خمیر لطف بشه بعد داخل قالب مثل من پودر کنجد بریزید( پودر نارگیل یا پودر پسته تزیینش سلیقه ای عزیزان )و اندازه یه گردو از مواد رو بزارید و خوب فیکس کند داخل قالب و به مدت دو ساعت بزارید یخچال بعد از قالب جدا کنید بدین کوچلوهاتون نوش جان کنن
اگه قالب هم ندارین با دست گرد کنید داخل پودر کنجد یا پودر نارگیل یا پودر پسته بغلتونید و بزارید پخچال
مامان کوروش مامان کوروش ۱ سالگی