سخت میگیری بالاخره هر چیز خوبی یک سری بدی هام داره
طبیعیه وقتی دنیا بیاد خوب میشه البته یه چندماهی طول میکشه تا با روال عادت کنی ولی این بی ذوقیت تموم میشه روی بچت و ببینی
سه سال خوبه ک مامانم سه تا بچه داره، یه سال فاصله بینشونه، پنچ ساله، چهارساله و سه ساله
منم خیلی میترسیم گاهی وقتا خودم سرزنش میکردم میگفتم چطور بزرگش کنم خاب بیداریاش چیکارکنم ولی وقتی دنیا اومد بخدا ک هر روزو خدارشکر میکنم و الانم دوتا فرشته رو دارم
من دوتا دارم اولی یه سال و هشت ماه دومی ۲۳ روزش سخت میگذره ولی ارزش داره
وای منم همش میگم اون همه مسئولیت دوباره شروع شد
تازه یکم میتونستم واسه خودم وقت بزارم
عزیزم دوتای اول چجوری بود شرایط تون برای نگهداری بچه ها از نظر فاصله سنی میگم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.