خانما میگن اسکات بزن در بارداری یعنی مثل این عکس ؟؟

تصویر
۵ پاسخ

اخه چرا درد ما شروع نمیشه واقعا چرا 🫤🫤🫤🫤

برای اینکه خیلی روی زانوهات فشار نیاد،پشت کمرتو تکیه به دیوار.اتکا کن به دیوار.بشین و پاشو
پشت کمرتو رو دیوار بکش،از دیوار کمک بگیر

آخ عاره موقع زایمانم اگه ماما همراه بگیری وقتی درد شروع میشه میگه اسکات برو

اره همین ولی پا ب اندازه عرض شونه باز کن

میتونی با پله یا با صندلی این حرکت بزنی

اره مثل همین من تو بارداری اسکات میزدم ولی خیلی زود خسته میشدم

سوال های مرتبط

مامان ایلین مامان ایلین ۱ ماهگی
مامان یارا مامان یارا ۲ ماهگی
مامان آرادو مهرسانا مامان آرادو مهرسانا ۱ ماهگی
مامان عروسکم🩷 مامان عروسکم🩷 هفته سی‌ونهم بارداری