ما بختیاریا میگیم تن صاحبخونه سلامت باشه
منزله امیدمونه
خونه امیدمونه
شما هم منزل خودتونه تشریف بیارید
یه بار سر کار از همکار کردمون شنیدم که گفت «قصر ماست»
بنظرم خیلی قشنگ بود
منم میگم شمام منزل خودتونه
خدا صاحبشو نگه داره
منزل امیدمونه
لطف دارید بزرگوارید
تنتون سلامت
زنده باشید
میگیم زنده باشید، خونتون اباد،چراغش همیشه روشن
صاحبش زنده باشه گلم
منزل امیدمونِ
دولت سراست
زنده باشین
محبت دارین
صاحب خونه سلامت باشه
ما میگیم خونه دار باشی
میگم ممنون عزیزم.
انشالا چراغش همیشه روشن باشه.
زنده باشید
ممنونم
ینی چی منزل خودته
زنده باشین ممنون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.