خس خس سینه از رفلاکس
دفع زیاد هم یکی از نشانه های الرژی
ممکنه همون الرژی باعث رفلاکسش میشه
عزیزم برو دکتر خس خس سینه دلایل مختلفی داره شاید آلرژی به پروتئین گاوی داره
خس خس سینه برای شلی هنجره هسته.. دختر خاهرم همینجور بود. خوب میشن بزرگ بشن. هنوز کوچکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.