۳ پاسخ

خس خس سینه از رفلاکس
دفع زیاد هم یکی از نشانه های الرژی
ممکنه همون الرژی باعث رفلاکسش میشه

عزیزم برو دکتر خس خس سینه دلایل مختلفی داره شاید آلرژی به پروتئین گاوی داره

خس خس سینه برای شلی هنجره هسته.. دختر خاهرم همینجور بود. خوب میشن بزرگ بشن. هنوز کوچکه

سوال های مرتبط