۱ پاسخ

وقتی شیر میخوره و دست آخر چند قطره از شیرتو بزار روش بمونه و روشو نپوشون،اگه میتونی هم چند روز روشو هی باز بزار.هوا بخوره خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی