۱۳ پاسخ

استامینوفن هر چهار ساعت بده فقط امروزه خوب میشه

سلام ی روز کامل اذیته قطره پاراکیده بد بهش که بخوابه درد نکشه

کمربه پایینشوقنداق کن
الهی بچه چقدردردمیکشه من دوتای اولی رو۲۵روزگی ختنه کردم اصلایادم نمیاداذیت آنچنانی کرده باشن ولی کوچیکمه اموهنوزختنه نکردم خیلی میترسم خداکمکم کنه همه ی مامانارو

شیاف بزن براش

قنداق که اصلا نکن پوشکشم شل ببند شیاف دیلوفناک 50من واسه پسرم نصفشو میزاشتم 12ساعت البته من 40روزگی پسرمو ختنه کردم

سلام مبارکش باشه.ایشالا دومادیش.عزیزم پاراکید بهش بده.بزرگترین اشتباه خانواده ها اینه که میزارن بچه هاشون بزرگ بشه ختنه کنن.ولی درستش و بهترین تایمش بین بیست روزگی تا چهل روزگی هست که ختنه کنن.این ومن از چهار تا دکتر پرسیدم.من پسرم وبیست روزش بود ختنه کردم وخدارو شکر هیچ گونه اذیتی نداشت.شماهم پاراکید بده بهش که آرامش کنه وبخابه.من به روش سنتی ختنه کردم خیلی خوب بود

پسر من اصلا گریه نکرد

پاهاشو ببند و استامینوفن بده

عزیزززم کوچیکتر بود حرکت کمتر داشت ختنه میکردی الان طفلک همش می‌خواد برگرده

پسر من که سه چهار ساعت اذیت شد بعد جیش آروم شد

پاراکید دادیش؟

قنداق نکنیااگه به روش حلقه ختنه کردی پوشکشوشل ببندهوابخوره
خیلی سخته تحمل کن انشالله ازفردابهترمیشه

سلام چه روشی ختنه کردین

سوال های مرتبط

مامان مَ‍ـه‍ـ👶🏻ـبُد مامان مَ‍ـه‍ـ👶🏻ـبُد ۱۲ ماهگی