یکی فامیلا ما اینجور بود بچه اولش وحشت ناک گریه میکرد طوری که سیر بچه شده بودن
بچه دومش حامله شد تا احت بود که مثل اولی ننگ باشه دنیا که آمد از همه لحاظ عالی بود اروم خوش خوراک خوش خنده
موقع خواب قنداق کن کیفیت خوابش خیلی بهتره
خب عادتش دادی
من که بچه رو حتی موقع شیر بلند نمیکردم فقط موقعی که پیپی میکرد مجبور میشدم ببرم بشورم
دختر منم پدرمو دراورد ولی بچه داداشم ماشاالله انقد آرومه من تا حالا صدا نشنیدم از این بچه خدایا منم سر همین میترسم دومی بیارم
فقط دعا .جدی میگم
من دوتا بچه هام همینطوربودن به سختی بزرگشون کردم پیرشدم
والا من نوزاد های اطرافم رو ک میبینم وبچه خودمو اصلا شاخ درمیارم
ی دیقه خوش نداشتم
بدترین دورانم بود دست تنها
پسر من یک لحظه نمیموند رو زمین. دائم در حال غر زدن بود که ما یه جوری سرگرمش کنیم. تا وقتی که سینه خیز رفت خودش تونست اینور اونور بره یه لحظه ساکت نمیشد
من اولیم آنقدر آروم بود که خدا میدونه ایلیا جیگرم در آورده 11 ماهشه کلا رو پا نمیخوابید الان هم نمیخوابه یه سره بغل بود الان باید از در دیوار مبل و میز تلویزیون و کابینت بکشمش بیرون ، خواب هم که کلا تعطیل براش قهر با خواب
حالا دخترمن برعکس بغلی نبودبغلش میکردم اذیت بود
من دیدم چند نفر از اطرافیان قنداق کردن بچشون خیلی ارومه
سعی کن روی پا نخوابونی بچرو مشغولش کنی دختر من رو پا میخوابید پام میشکست این حرکتو انجام دادم دیگه خودش میخوابید من آهنگ میزاشتم جلوش میرقصیدم بعد نگاه میکرد یهو چشاش بسته میشد
اوایلشم صدای سفید میذاشتم آروم میشد به جای تکون دادن صدای سفید بهتره
دختر من همینطور بود بی صدا
ولی از دومی میترسم که گریه کنه مدام
مندومی رواوردم الان دوماهشه خواهر همش روپا پاهام دیگه فلج داره میشه
دعا کن😂منم مثه تو
از ترس این رفتارها دومی رو دودلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.