واکسن ۶ ماهگی چطوره مامانا؟

۲ پاسخ

برا من سخت بود تب نکرد فقط ازپادرد تاشب یکسره جیغ وگریه بود

برا پسر من خیلی راحت بود

سوال های مرتبط

مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی
مامان ویهان و ساوین مامان ویهان و ساوین ۹ ماهگی