واکسن ۶ ماهگی چطوره؟؟ مثل دو و چهاره ؟؟

۳ پاسخ

برا پسر من از ۴ ماهگی هم بدتر بود، تب شدید و بی قراری داشت

بنظرم سبکتربود

من پسرم واکسن۴ماهگی خیلی تب کرد،ولی۶ماهگی اصلا،خیلی سبک بود

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۶ ماهگی
مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی
مامان اریا مامان اریا ۱۷ ماهگی
مامان ویهان و ساوین مامان ویهان و ساوین ۹ ماهگی