۴ پاسخ

همه رو بزار ب جوش ک اومد زیرشو کم کن ۲۰دقیقه بمونه رو گاز.مواظب باش نریزه سر بیاد. ۴_۵روزم تو یخچال میتونی نگه داری

کامل به مدت بیست دقیقا بجوشون
چهار پنج روز هم قابل استفاده هست

بله همشو بایداز زمانی که به قل میوفته۲۰ دقیقه بدوشی🤣🤣🤣

بدوشی یا بحوشونی؟!

سوال های مرتبط