همه رو بزار ب جوش ک اومد زیرشو کم کن ۲۰دقیقه بمونه رو گاز.مواظب باش نریزه سر بیاد. ۴_۵روزم تو یخچال میتونی نگه داری
کامل به مدت بیست دقیقا بجوشون
چهار پنج روز هم قابل استفاده هست
بله همشو بایداز زمانی که به قل میوفته۲۰ دقیقه بدوشی🤣🤣🤣
بدوشی یا بحوشونی؟!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.