خانما کیا تو بارداریشون کم خونی شدید داشتن وعلاعمتون چی بود

۱۰ پاسخ

من تا ۹ رفت اچ بی خونم

همش بیحال بودم و دوست داشتم بخوابم
من هموگلوبینم رفته بود روی ۶🫠

من گرفتم
سردرد شدید جوری که سرمو خم میکردم درد میگرفت
زردی صورت و بدن و چشم
البته برای من خیلی شدید بود که مجبور شدم یه واحد خون بگیرم

من هیچ علائمی

من

تپش قلب
تنگی نفس
سرگیجه
سیاهی رفتن چشم
سردرد

رو پاها هم تاثیر داره یخ زدگی یا بیقراری یا همون سندروم

من، علائم انچنانی نداشتم ولی ازمایش ک دادم هموگلوبینم 10.8بود.
معمولا سرگیجه، زردی صورت، سردی بدن از علائمش میتونه باشه

منم کم‌خونی شدید دارم سرم گیج میره بیشتر اوقات صب ها و کف دست پام داغ

من کم خونی دارم بیشتر سرگیجه دارم و افت فشار

تنگی نفس

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی