۳ پاسخ

دوتاش

احتمالا 2تا باشه.چون بچه منم همینجوری بود بردم دکتر گفت کولیک داره و رفلاکس پنهان چون هم آب دهنش زیاد میرفت هم سکسکه زیاد میکرد

احتمالا رفلاکسع

سوال های مرتبط