عزیزم ۳۷/۵ که نرماله چرا میخای باز دارو بدی
نه عزیزم نمیشه
بعد ۳۷.۵ خوبه نگران نباش
نهایت یکم پاشویه کن بچه رو
تب علامت عفونت
دکتر بردی ؟
۳۷/۵ شروع تب هس ، خنک نگهش دار میاد پایین تر
۳۷ دیگه تب نیست عزیزم . یه کم گلاب بزن به بدن بچه . کمتر ۴ ساعت نمیتونی دارو بدی
نه زیادش مسمومیت دارویی ممکن بده
پیاز بذار کف پاش قاچ شده
رو ۳۷/۳یا۳۷/۵تبش رو اینا یه
نه دستمال بزار رو سرش لباسشو کمتر کن یدونه بادی تنش کن
محیط خونه رو یکم خنک کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.