اگه تب پایین نیاد میشه دوساعتی هم داد الان رو ۳۷/۵

۸ پاسخ

عزیزم ۳۷/۵ که نرماله چرا میخای باز دارو بدی

نه عزیزم نمیشه
بعد ۳۷.۵ خوبه نگران نباش
نهایت یکم پاشویه کن بچه رو

تب علامت عفونت
دکتر بردی ؟

۳۷/۵ شروع تب هس ، خنک نگهش دار میاد پایین تر

۳۷ دیگه تب نیست عزیزم . یه کم گلاب بزن به بدن بچه . کمتر ۴ ساعت نمیتونی دارو بدی

نه زیادش مسمومیت دارویی ممکن بده
پیاز بذار کف پاش قاچ شده

رو ۳۷/۳یا۳۷/۵تبش رو اینا یه

نه دستمال بزار رو سرش لباسشو کمتر کن یدونه بادی تنش کن
محیط خونه رو یکم خنک کن

سوال های مرتبط

مامان قلبم مامان قلبم ۱۵ ماهگی
مامان دختر کوچولو💓👶 مامان دختر کوچولو💓👶 ۱۱ ماهگی