۳ پاسخ

ببین دیگه این چه زرنگه دیده جام جهانیه اکثرا بازیا افتاده نصفه شب سریع اینترنت شبانه هاشو برداشته خاک تو سرش کنن بخدا اگه خط همرا یا رایتل داشتم مینداختمش آشغالی پشتیبانیشم که هرسری زنگ میزنی اصلا کسی جواب نمیده من خطم دائمیه میبینی مثلا۵۰تومن بدهکارم یهو خودبه خود میشه۵۵ تومن یعنی دزدی تو روز روشن

شاید خیلی خریدی من بعضی وقتا اون بسته ای که خیلی میخرم بازم میخام بخرم میبینم نیست

اره متاسفانه

سوال های مرتبط

مامان شیرینک مامان شیرینک ۴ سالگی
مامان آدرینا مامان آدرینا ۴ سالگی
مامان دلیار مامان دلیار ۴ سالگی