من خیلی تهوع دارم امشب نشستم گریه کردم

۶ پاسخ

من یه قلو ام تازه هفته ۲۲ هستم دلم میخواد بزنم به کوه از دردای متفاوت و کلافگی…خدا به داد مامانای دوقلو دار برسه

درکت میکنم🥺😭

دو قلویی خیلی شیرینه ولی استرسی ک میکشیم نابودمون میکنه من امروز جفت قل هام تکونشون کم بوده از صب حالم بده حالت تهوع رفلاکس معده ک دگ امونم بریده پهلو درد نمیتونم بخوابم میتونم هر لحظه گریه کنم تازه هم بهم میگن تو حساسی الی بلی

کشک و شکلات ابنباتی هم خوبه

الهی بگردم نگاه اب لیمو عسل بخور یا سیب 🥲 اگر اشکالی نداره لاکسی ژل بخور

با گریه مگه درس میشه😐
تهوع منو خیار خوب میکرد یکم نمک بزن بخور ببین اوکی میشی

سوال های مرتبط

مامان مامان گندم 🍓 مامان مامان گندم 🍓 ۵ ماهگی