من یه قلو ام تازه هفته ۲۲ هستم دلم میخواد بزنم به کوه از دردای متفاوت و کلافگی…خدا به داد مامانای دوقلو دار برسه
درکت میکنم🥺😭
دو قلویی خیلی شیرینه ولی استرسی ک میکشیم نابودمون میکنه من امروز جفت قل هام تکونشون کم بوده از صب حالم بده حالت تهوع رفلاکس معده ک دگ امونم بریده پهلو درد نمیتونم بخوابم میتونم هر لحظه گریه کنم تازه هم بهم میگن تو حساسی الی بلی
کشک و شکلات ابنباتی هم خوبه
الهی بگردم نگاه اب لیمو عسل بخور یا سیب 🥲 اگر اشکالی نداره لاکسی ژل بخور
با گریه مگه درس میشه😐
تهوع منو خیار خوب میکرد یکم نمک بزن بخور ببین اوکی میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.