۳ پاسخ

سونو قبل iui دکتر خودم نبود ی دکتر دیگه برام سونو کرد گفت تو به چه امیدی میخوای آی یو آیکنی هیچی نداری نمیبینم نه تخمک داری نه قسمت چپ رحمت مشخصه !به منشی گفت بنویس کاندید آی وی اف !خیلی ناراحت شدم و ترسیدم..رفتم اتاق مشاوره پروندمو نگاه کرد گفت نه همه چی عالیه فولیکولات عالیه ...من بازم قانع نشدم روز ۹ خرداد تاریخ دادن بهم رفتم.شب قبل عمل ای یو آی شامو خیلی سبک خوردم روز عملم با ماشین خودمون رفتیم ۴۰ دقیقه اونجا بعد تزریق استراحت کردم ..مسیر تهران تا کرج پشت ماشین دراز کشیدم و ی بالشت کوچیک زیر کمرم گذاشتم ...برای ناهار ماکارونی و یک قاشق نشاسته با اب حل کردم خوردم .فقط فقط ۱ روز استراحت نسبی داشتم ..چون گسی نداشتم کاراپو انجام بده خودم سرپا شدم ولی بخاطر حرف دکتره اصلا امیدی به اینکه مثبت بشه نداشتم روز ۳ بعد عمل جاروبرقی و تی زدم علائم خاصی هم نبود ..تا روز ۱۰ بعد عمل زد به سرم بی بی چک زدم در کمال ناباوری مثبت شدم جمعه رفتم آزمایش دادم بتام بالا بود هنوزم تو شوکم بخدا

کار انجام نده ۳ روز اول استراحت کن شیر موز درست کن بخور با یه نمه نشاسته استرس نداشته باش

سلام عزیزم اول از همه باید خدا بخواد من ماه پیش با ۴ تا فولیکول منفی شدم یه عالمه استراحت کردم
این ماه ۱ دونه فولی داشتم میگفتم نمیرم نمیشه ولی دکتر گفت بیا رفتم انجام دادم چون امیدی نداشتم خودمو زدم به بی خیالی و استرس نداشتم شاید همین بود که باعث شد مثبت بشه

سوال های مرتبط