۳ پاسخ

من تو ۶ماهگی صبحانه رو اوایل فرنی ساده میدادم بعد حریره بادوم ،بعد کم کم بهش خرما ،سیب،موز اضافه کردم
الانم اوتمیل میوه

فرنی رو اینجوری درست میکنم.
آرد برنج رو با هر میوه ای که مد نظرم باشه مثلا سیب یا موز میپزم. و بعد پوره میکنم.
اوتمیل هم پودر جو پرک رو با میوه مورد نظرم مثل موز یا سیب میپزم. یا پودر جو پرک رو میپزم و بعد بهش خرمای له شده اضافه میکنم.

من دو وعده میدم.
حریره. سوپ. فرنی انواع میوه. اوتمیل انواع میوه.

سوال های مرتبط