۲ پاسخ

هنوز خیلی زود نیست من چهارماه تمام تازه حریره بادام شروع کردم ولی خوب فرنی روباشیرگاو میدادم شیرمحلی اما بچم حساسیت نداشت هواستون به حساسیتش باشه

از شیری ک میخوره اکه شیر مادر میخوره از شیر خودت بدوش بریز
اگه شیر خشک میخوره هم از شیر خشک بریز

سوال های مرتبط

مامان آقا سامیار🥰 مامان آقا سامیار🥰 ۱۶ ماهگی
مامان یسرا گلی مامان یسرا گلی روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی
مامان وروجک مامان وروجک ۱۵ ماهگی