زر زده.خیلیم قدش خوبه.دختر من ۵۲بود ۱۰ روز پیش بردم دکتر متخصص گفت ۶۲ هست.خیلیم خوبه
البته بهداشت که کفته بود ۶۴ بود.نمیدونم چرا ترازوها و نمودار شدشون با هم فرق داره
خوبه نیست؟
پسر من دنیا اومد ۵۲ بود ۴ ماهگی ۶۴ دکترش میگفت خوبه
با اینکه قد تولدش بلند بود
ژن مهمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.