۲ پاسخ

زر زده.خیلیم قدش خوبه.دختر من ۵۲بود ۱۰ روز پیش بردم دکتر متخصص گفت ۶۲ هست.خیلیم خوبه
البته بهداشت که کفته بود ۶۴ بود.نمیدونم چرا ترازوها و نمودار شدشون با هم فرق داره

خوبه نیست؟
پسر من دنیا اومد ۵۲ بود ۴ ماهگی ۶۴ دکترش میگفت خوبه
با اینکه قد تولدش بلند بود
ژن مهمه

سوال های مرتبط