۲ پاسخ

من امروز مطالعه میکردم درمورد این مساله، ممکنه یه سینه ات دچار مشکل باشه و روی طعم شیر اون سینه ات اثر گذاشته باشه، میخوای یه سر دکتر برو

عزیزم برو پیش دکترت بگو یه اسکن بنویسه برا سینت تا خیالت راحت بشع که چرا نمیگیره. حداقل یه سونو بکنن سینتو ننداز پشت گوشت

سوال های مرتبط