برایه وزن بچه روزی چند بستنی کافیه؟

۹ پاسخ

فکر نکنم کلا بستنی خوب باشه

کی گفته بستنی وزن جنین رو بالا میبره، پروتیین فقط وزنش رو بالا میبره، بستنی فقط باعث میشه خودت چاق بشی و قندت بره بالا

عزیزم بستنی وزن کاذب میده خوب نیست قندش هم زیاده بچه دنیا بیاد پفش میخوابه
سعی کن سینه مرغ،ماست یونانی،شیر ماجان،بادوم زمینی،تخم مرغ بخوری

بستنی روزی نخور ۱ روز در میون بخور ۱ بار بعد رو وزن بچه هم‌ تاثیر داره خوبه

روزی یه دونه کافیه بیشتر باعث دیابت بارداری میشه

عزیزم چیزای دیگه هم هست که وزن بدن و بی ضرر باشن
مثل شیر بادوم خرما تخم مرغ آب پز کره بادو زمینی

روزی یکی بخور بسه
بجاش شیرموز با عسل بخور
کباب بخور
کله پاچه بخور

من روزی یکی یا دو روزی یکی میخورم ولی مواظب قند باش میگن گوشت و کباب بیشتر وزن میده تا بستنی. منم وون خیلی عطش دارم و قند ندارم دلم میکشه میخورم

چند تا ؟؟ قند نگیری 😂

سوال های مرتبط

مامان نیهان🩷🎀 مامان نیهان🩷🎀 ۳ ماهگی
مامان Nafas🩷🩵Hosyn مامان Nafas🩷🩵Hosyn هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌وپنجم بارداری