قند الانم ۱۲۳ زیاده؟ دو ساعت پیش میوه خوردم

۳ پاسخ

عالیه

نه خوبه نرماله

خیلی‌ نیست میوه های شیرین رو کنترل کن تو خوردنشون

سوال های مرتبط

مامان دلوین✨ مامان دلوین✨ ۱۳ ماهگی