۶ پاسخ

ینی واقعا اینجا رو از دکترت بیشتر قبول داری ؟؟اگ بگیم نخور نمیخوری؟

نه من کمبود ندارم ولی دکتر گفته دوهزار بخور

سلام عزیزم منم دقیقا همین حرف و دکترم بهم گفت خوردم خیلی مشکلی ندارع
ه

منم کم بود دکتر بهم گفت یروز دوتا بخور یروز یکی تا میزون بشی ولی ۲۰۰۰ نمینویسن فقط ۱۰۰۰ خوبه

ظهر با ناهار که چرب باشه یکی بخور شب هم با شام یکی بخور اینطوری بهتره

وقتی خود دکتر گفته چ مشکلی

سوال های مرتبط