من اوایل بارداریم یبوست داشتم ولی آخراش خیلی دل دردای بد و ببخشید اسهال بودم حالم واقعا بد بود هیچی نمیتونستم بخورم دل و روده ام صدا میکرد دکتر گفت فشار میاد به رودهها حتی بعضیا انسداد روده اتفاق میوفته که خیلی بده ... ولی من شیاف استفاده نمبکردم ممکنه به خاطر شیاف باشه یا بدغذایی کردی
من شیاف استفاده نمیکردم ولی کل حاملگی من اسهال و استفراغ بودم اوندر که همش سرم میزدم بس که حالم بد میشد
اوه اره بخاطره شیافه منم هم دردم باهات
از جلو عفونت گرفتم
از مقعدم اینجور مکافات😅 حالا شیافه معذرت میخوام موقع توالت پرتاب میشه انگار😅🤣🤣
منم شب شیاف میزارم صبح با دلپیچه و اسهال میرم دستشویی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.