۵ پاسخ

من از ۴ ماه و ۱۳ روز شروع کردم با نظر دکتر فرنی دادم اول

اگر رفلاکس نداره بزار همون ۶ماهگی

با دکترش مشورت کن اگر رفلاکس اینا نداره که انقد زود شروع نکن

عزیزم با مشورت دختر بهتره از۴ماهگی شروع کنی
جزاون از۶ماهگی شروع کنی بهتره

دیگ بسم‌الله کن ...شروع کن از لبنيات

سوال های مرتبط