سنوی زیادی ضرر داره برای بچه؟

۵ پاسخ

بعضیا چطور نوشتن ظرر نداره ...چرا نداره ضرره دکتر ب من گفت هفته پیش تازه رفتی سونو ميندازم یه ماه اونور تر ک ظرر نباشه تند تند

من یکی ۲۴ هفته رفتم خودم گفتم بنویسه بخاطر جفتم انومالی پایین بود دیگه استراحت کردم تا ۲۴ هفته نمینوشت خودم‌گفتم بنویسه خیالم راحت شه گفت ۳۰ هفته شدی بیا دوباره سونو رشد

نه اصلا

ولی الکی براچیته

اگ واجبه باید بری

سوال های مرتبط

مامان رستا🧸🤍 مامان رستا🧸🤍 ۲ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری