دکتر ب مادر شوهرم گفته ب ازای هر یک کیلو وزن بچه ی قطره
اغلب مامانای اینجا میگن دوقطره ولی چون پاراکید غلیظه ی قطره هم بدی کافیه
استامینوفن با طعم موز یا گیلاس بهش بده
بچه منم چهارماهگی پاراکید که بهش میدادم بالا میاورد
دختر منم به پاراکید حساسا جوری که اب زرد دیگه بالا میاورد . شیاف براش بزار خیلی بهتره
چند کیلو هس چند قطره میدی ؟
خب زياد بهش نده دوبرابر وزنش نده هرچقد وزنش هست همون بهش بده
واااای نگو🥴🥲
خب استامینوفن شرکت حکیم دارو رو تست کن پاراکید نده
لعنت ب این واکسنا🥺
بچه منم امروز زد
فقطگفتن اگه بعد از نیم ساعت بالا اورد بیاریمش تا یه قطره دیگه هست باید اونو بهش بدن
بالا آوردن مگه طبیعیه ؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.