۸ پاسخ

من اولین بار حدودا 13 هفته اولین حرکتشو مث مشت یا لگد زدن حس کردم چند روز بعدشم باز حس کردم دیگه حس نکردم تا پریروز🥹 خیلی حس خوبیه🥹😍

نی نی بوده دیگهههه🥰

برا منم زود نشون داد خلفیم ده روز پیش هوری رد شد فهمیدم داره میچرخه😍

اخیییی

الهیییییی قربونش برممم.ایشالله قسمت منم بشه 🥰😍😍😍

.ای ننه عزیزم چه حس خوبی کاش منم زودی این حس رو تجربه کنم😍😍😍😍

پ ن پ منم 😂😂😂نینیه دیه دخی

آره همینه

سوال های مرتبط