سلام خانما.
برای یبوست چ دارویی بخورم مجازه؟

۸ پاسخ

شربت منیزیم هیدورکسید یا همون لاکسی ژل میشه بخور ۱۲ ساعتی

شیاف گلیسیرین بذار

هلو زرد آلو سبزیجات زیاد بخور

عزیزم اگر شیاف استفاده میکنی از مقعد استفاده کن اوکی میشی

روغن زیتون ناشتا ۱ قاشق معجزه میکنه

مندشیاف لاکساتور یا همون گلیسرین میزنم

فلفل دلمه با حجم زیاد بخور
خودش اکی میشه

لاکسی هرب یه شربته خیلی خوبه دکتر بهم داده خانومای باردار میتونن استفاده کنن

سوال های مرتبط

مامان فسقلی 💙🤱👶💙 مامان فسقلی 💙🤱👶💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سایه مامان سایه روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دردونه 🩷 مامان دردونه 🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آراد و جوجه❤️ مامان آراد و جوجه❤️ هفته سی‌ام بارداری