سلام اصلآخودتوناراخت نکن من پسر بزرگم 3سالشه بعدان بهم گفتن دکترذخیره تخمدانت خیلی کمه تنبلی هم داری بچه دارنمیشی بروانتقال جنین الان پسردومم 9ماهشه دوباره باردارشدم الان 9هفته هستم فقط خداانشالله براهمه بخواد
شوهرت ازمایس اسپرم داده؟منم بعد۱۳ماه اقدام فهمیدم شوهرم تحرک وتعداد اسپرمش افتصاحه
عزیزم میدونم انتظار خیلی سخته
منم چند سال اقدام بودم
ولی هر چی بیخیال تر بهتر جواب میگیری
این حجم استرس که انقدر دنبال علائم باشی برای کیفیت تخمک و بارور شدن خوب نیس
برای همین خیلی ها ناباروری بی علت دارن
یه مدت اقدام داشته باش اما سرخودت گرم کن
مخصوصا با یوگا کارهای هنری دورهمی .بهش فکر نکن
خیلی ها دم عید تو گردگیری یا اسباب کشی باردار میشن.چون ذهنشون مشغول بوده
الهی به زودی زود باردار میشی
به سایزوعددها هم توجه نکن
باخودت بگو به وقتش در زمان مناسب سهمم از دنیا میگیرم
به نظرم دیگه نرو دکتر من دو ماهه اقدامم فولیکول های خوب هم داشتم اما باردار نشدم دکتر هزینه الکی میگیره امیدن به خدا باشه گلم
عزیزم 💔
انشالله ماه بعدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.