برای یبوست چیکار کنم توروخدا راهکاری بدید ک جواب بده😑😣

۹ پاسخ

به منم قرص داد دکترم خیلی خوبه
همه چیز امتحان کردم فایده نداشت کوتاه مدت خوب بود

من دو تا دونه انجیر میریختم تو اب چند ساعتی بمونه بعد میخوردم ناشتا.هم انجیر هم اب انجیر رو

منم یبوست داشتم دکترم بهم شربت سی لاکس و ساشه پسیلیوم نوشت استفاده کردم خوب شدم
ب دکترت بگو بهت دارو میده

شیاف گیلیسرین

روغن زیتون

پودرگل محمدی با ماست کم بخور فقط یهو بیرون روی پیدا نکنی روغن زیتون .کره .

بدکترت بگو شربت هیدروکسی رو برات بنویس منیزیم هم داره توش

سبزیجات بخور . آلو . کاهو . برگه زردالو. مایعات آب حتما زیاد بخور

خاکشیر ناشتا بریز توی آب ولرم بخور

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا 🥹💗 مامان هدیه خدا 🥹💗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تـــو دِلــیم🎀 مامان تـــو دِلــیم🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی❤️ مامان نی نی❤️ روزهای ابتدایی تولد