به منم قرص داد دکترم خیلی خوبه
همه چیز امتحان کردم فایده نداشت کوتاه مدت خوب بود
من دو تا دونه انجیر میریختم تو اب چند ساعتی بمونه بعد میخوردم ناشتا.هم انجیر هم اب انجیر رو
منم یبوست داشتم دکترم بهم شربت سی لاکس و ساشه پسیلیوم نوشت استفاده کردم خوب شدم
ب دکترت بگو بهت دارو میده
شیاف گیلیسرین
روغن زیتون
پودرگل محمدی با ماست کم بخور فقط یهو بیرون روی پیدا نکنی روغن زیتون .کره .
بدکترت بگو شربت هیدروکسی رو برات بنویس منیزیم هم داره توش
سبزیجات بخور . آلو . کاهو . برگه زردالو. مایعات آب حتما زیاد بخور
خاکشیر ناشتا بریز توی آب ولرم بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.