۷ پاسخ

من تو بارداری اولیم ۶ تا کیست داشتم گفت خود بخود رفع میشه با بارداری خداروشکر مشکلی پیش نیومد نگران نباش برو پیش یکی دیگه وقتی سونو قلب گرفتی

ممنون بچه ها که جواب دادین یه دنیا ممنونم

برو دکتر دیگه عزیزم

عزیزم مشکلی نیست خودتو نگران نکن ایشالله جذب میشه اگرم نشد. راحت برش میدارن دیدیم تو گهواره. خانمایی ک. برداشتنشون

بله عزیزم من مادرم یه کیست خطرناک داشتن چند سال پیش با اینکه 5 هفته بودن عملشون کردن و شکر خدا صحیح و سالم برادرم به دنیا اومدن

کیست 7میلی خودش دفع میشه دویتم کیست3سانتی داشت تا2ماهگی ازبین رفت
درصمن این کیست نبسته اینااشتباه میگیرن این کیسه زرد هس ک چنین تا8هفتگی ازاین تغذیه میکنه برو سونو جای دیگه

سلام لک ندیدی ک

سوال های مرتبط