من هفته ۱۵ خیلی سوزش معده ریفلاکس معده دارم
حتما باید دکتر شربت معده که برای بارداری ضرر نداشته باشه بنویسه
داروخانه برم بهم نمیدن ؟
هردوش میشه ولی واژینال عدد دقیقتری نشون میده تا شکمی
یبار انجام دادم بعد از سرکلاژ بقیش تو شکمی بهم میگفت
من واژینال میدم
کلا واژینال انجام میداد.
من انتی واژینال دادم فهمیدم ۲۸ هست که سرکلاژ کردم بعد دیگ انومال دکتر شکمی چک کرد.تا الان هم دیگ بعد انومالی سونو نرفتم چک کنه منم استرس دارم نکنه کم باشه
سرکلاژ شدی چطور واژینال انجام بدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.