زردی 12زیاده برای بچه؟
پسرم بستری شده 😭😭

۵ پاسخ

نه مال دختر من ۱۷بود دستکاه اوردیم خونه من خودم ترنجبین شیرخشت خوردم و عناب ولی دکترش گفت نخوری دیگه نخوردم خداروشکر اومد رو ۱۳دیکه نبردمش دوباره چک کنن ولی دکتر گفت تا دو هفته دیگه خوب نشد ببرمش

من بچم زردی ش۷ بود گفت زیاده خواهر🤦🏻‍♀️

ن عزیزم زیاد نیس ‌پسر من ۱۳ بود یه شب بستری بود شد هشت

بهش اب خیار بده و ترنجبین بده بخوره زردیش از بین میره نگران نباش زود زود شیرش بده پی پی کنه

زیاد نیس چیز های گرم نخور عرق کاسنی عناب ترنجبین بخور

سوال های مرتبط

مامان یزدان فسقلی🧸 مامان یزدان فسقلی🧸 ۵ ماهگی