یزدان بستری شد برای زردی

۵ پاسخ

سلام حدیث خوبی؟
یزدانجونم خوبه؟؟

منم پسرم ۳ روزه بستریه بخاطر زردی 🥲🥲

انشاالله که زود خوب میشه 🙏🏻🙏🏻

کاش خودت دستگاه میاوردی خونع اونجوری بهتره خودتم اذیت نمیشی بهش قطره بیلی استاپبده هر 6 ساعت 8 قطره تند تند هم شیر بده میره زردیش

نگران نباش ..تند تند شیرش بده..و زیر دستگاه باشه زردیش میاد پایین

سوال های مرتبط

مامان پرنسا گلی🌸 مامان پرنسا گلی🌸 ۶ ماهگی
مامان آرتا و آرتین مامان آرتا و آرتین روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان وآوینا مامان آیهان وآوینا ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد