۶ پاسخ

باید بری دکتر عزیزم

چای شیرین بخور فشارت افتاده حتما اگه بالا هم بیاری خوبه

طبیعیه منم داشتم ولی دوز ۵۰۰زیاده

برو دکتر حتما چون دکتر ب منم گفت اگه این حالتا رو داشته باشی احتمال مسمومیت بارداری هست و ازم آزمایش گرفتن. برو بیمارستان زایشگاه خودشون متخصص دارن

عزیزم تو بارداری باید استامینوفن ۳۲۵ بخوری ۵۰۰ دوزش زیاده و مضره

سردرد از معده درد میاد قرص معده میخوردی

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وهفتم بارداری