باید بری دکتر عزیزم
چای شیرین بخور فشارت افتاده حتما اگه بالا هم بیاری خوبه
طبیعیه منم داشتم ولی دوز ۵۰۰زیاده
برو دکتر حتما چون دکتر ب منم گفت اگه این حالتا رو داشته باشی احتمال مسمومیت بارداری هست و ازم آزمایش گرفتن. برو بیمارستان زایشگاه خودشون متخصص دارن
عزیزم تو بارداری باید استامینوفن ۳۲۵ بخوری ۵۰۰ دوزش زیاده و مضره
سردرد از معده درد میاد قرص معده میخوردی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.