سونو رشد رفتنی بپرسی بهت میگه من بخاطره هماتوم بعد دیابت چند بار رفتم سونو هر دفه میپرسم فقط بخاطره لباسای قوقولی که واسه دخملم میگیرم
من هر شب دارم خواب میبینم بچم را به دنیا آوردم و پسره لباس پسرونه پوشوندن و من دعواشون میکنم میگم خودم براش لباس خریدم همون دخترونه ها را بپوشونید بهش🤣 استرس چیو دارید هر چیه سالم باشه من بچه اولم پسره دومی دختره و کلی هم لباس ناز خریدم براش تهش میخاد پسر بشه همین لباسا را که تا ۶ ماهگیش خریدم میپوشونم بهش🤣
جل الخاااااالق😳
نه بابا نمبشه....
فقط تو وندبن قلویی ها مثلا سه قلو ب بالاها گاهی پیش میاد
من برعکسم دعا میکنم تغیررر کنه جنسیتش
حدود ۱۵ سال پیش شنیدم اینطوری تغییر کرده
دستگاه های امروزی بهتر و جدید شدن و دقیق تر میتونن دکترها بررسی کنن
سالهای اخیر ک نشنیدم چنین چیزی رو
منم همش میترسم خطا داشته باشن
استرس این روزای من 😐🤣 توی ۱۸ هفته و ۱۹ هفته گفت پسر الان ۲۶ هفته شدم دیگه نرفتم سونو استرس دارم
منم همین توهم رو دارم فک نکنم باشه اینجوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.