ماکارانی شیرتم زیادمیکنه..من هروقت خوردم سینم پر شده اطرافیانم هم همینطور..هیچی هم ب بچم نشده..
والا من ماکارارونی میخورم مشکلی نداره بچم ولیییی امان از عدس
ماکارونی میگن مثل خمیر هست دلدرد میاره
وای ماکارونی اصلا اصلا نخور عدس نفخ کمتری داره من نم میکنم آبش دور میریزم نفخ نمیکنه بچم
ماکارونی خیلی دلت خواست بخوری روش زیره بخور شیرت صاف کنه نفخ نکنه نی نی باشه منم همین کار میکنم
ماکارانی خیلی بده
من جفتشو شنیدم نفاخه 🤔
عدس آره ولی ماکارونی نشنیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.