ن معلومع ک نمیشه سیب زمینی منبع نشاسته س بذار ی روز دیگه انجام بده بعدشم ۸الا۱۰ساعت باید چیزی نخورده باشی
باید ده ساعت ناشتا باشی نه نمیتونی چون قبل ساعت نه باید ازمایشتو داده باشی
هر چیزی که نشاسته داره باعث افزایش دیابت میشه
خیر نمیتونی .
سیب قند داره دیگه فکر نکنم
باید 8ساعت هیچی نخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.