مامانا من دیشب ساعت ۳ تاس کباب خوردم میتونم از مایش قندم بدم

۶ پاسخ

ن معلومع ک نمیشه سیب زمینی منبع نشاسته س بذار ی روز دیگه انجام بده بعدشم ۸الا۱۰ساعت باید چیزی نخورده باشی

باید ده ساعت ناشتا باشی نه نمیتونی چون قبل ساعت نه باید ازمایشتو داده باشی

هر چیزی که نشاسته داره باعث افزایش دیابت میشه

خیر نمیتونی .

سیب قند داره دیگه فکر نکنم

باید 8ساعت هیچی نخوری

سوال های مرتبط