جواب ان تی منو تفسیر میکنید

تصویر
۳ پاسخ

خوبه ریسک پایینه

عزیزم همه ی فاکتورهات خوبه خداروشکر فقط فاکتور سن یکم ریسک داره احتمال خیلی زیاد باید آزمایش سلفری بدی منم بخاطر بالایر۳۵ سال ریسک داشتم و آزمایش دادم نگران نباش ولی سلفری و حتما انجام بده خیالت راحت بشه

خداروشکر خوبه

سوال های مرتبط

مامان لوبیا🌱 مامان لوبیا🌱 هفته بیستم بارداری
مامان سحر مامان سحر هفته هفدهم بارداری
مامان دلبند مامان دلبند هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلانا مامان دلانا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مادر مامان مادر ۶ ماهگی
مامان 💞 نورا💞 مامان 💞 نورا💞 ۴ ماهگی
مامان کیان مامان کیان هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی🌼 مامان نی نی🌼 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مامان نینی مامان مامان نینی ۳ ماهگی