فعلا فرنی رقیق بده
از الان میخوای پوره سیب زمینی بدی؟؟
یه قابلمه اب کن یه ابکش استیل بزار روش سیب زمینی و هویج بریز تو ابکش درش بزار
بخار پز میشه .
کامل که نرم شد له کن با شیر رقیق کن.
نوش جونش
بذار بخار پز شن بعدش با گوشتکوب برقی قشنگ میکس کن. یجا خوندم واسه رقیق کردنش بهتره از شیر مادر یا شیرخشک استفاده نشه و از آب پخت خودشون واسه رقیق کردنشون استفاده کنیم . اینجوری هضمشون راحتتره
سلام الان كه زوده بخواي كمكي رو شروع كني عزيزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.