خب ی مدل دیگشو میگرفتی بهتر ازاین بود ک کلا نخوری منم روکین و مارلین میخوردم الان ۳ ماهه گیرم نمیاد به جاش دزولست میخورم
بخاطر اینکه قرص قطع کردی
طبیعی روش جلوگیری نیست عزیزم
بیبی شات دوووو دووووو 🤣🤣🤣
مبارکه 😅😅😅🤣
اره منم سیبل پیدا نکردم
منم فردا باید بشم تهوع دارم چن روزه میگم نکنه بچس😐
بیبی بزن😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.