۸ پاسخ

خب ی مدل دیگشو میگرفتی بهتر ازاین بود ک کلا نخوری منم روکین و مارلین میخوردم الان ۳ ماهه گیرم نمیاد به جاش دزولست میخورم

بخاطر اینکه قرص قطع کردی

طبیعی روش جلوگیری نیست عزیزم

بیبی شات دوووو دووووو 🤣🤣🤣

مبارکه 😅😅😅🤣

اره منم سیبل پیدا نکردم

منم فردا باید بشم تهوع دارم چن روزه میگم نکنه بچس😐

بیبی بزن😂

سوال های مرتبط