من درد داشتم خودم رفتم سنو چک دهانه رحم دادم واژینال گفت شده اینقدر دیگه نخ خریدم بردم بیمارستان اورژانسی عملم کردن
اصلا نترس نه درد داری نه خطر فقط باید استراحت باشی در حد حمام سرویس پاشو پله پایین بالا نرو اصلا مگه ضروری اینم یواش توالت فرنگی استفاده کن همشم دراز کش باش به سمت چپ بیشتر
عزیزم میشه بدونم طول سرویکس شما چند هست؟
تقریبا هم هفته ایم و من سرویکسم ۲۸هست دو روزه دکتر بهم گفته استراحت مطلق کنم
تا دوهفته حتما فقط دراز بکش و توالت فرنگی و استراحت . روی زمین نشین . خم و راست نشو . من حتی غذاهم خوابیده میخورم چون خیلی طول سرویسم کوتاه بود . تا دوهفته حداقل بخیه ها محکم بشن
من 19هفته و 4روز سرکلاژ شدم نیم ساعت اتاق عمل بودم دوساعت بعد از عمل مرخص شدم کمی درد پریودی داره هر6ساعت سفالکسین 500 خوردم حتما از توالت فرنگی استفاده کن چند روزه اول کلا درازکش نهار و شام میخوردم سعی کن بعد از عمل یبوست نشی فشار بهت نیاد ان شاء الله به سلامتی همه مون این بارداری رو بگذرونیم
اصلا استرس نداشته باش
عمل سبکیه
بعد عمل من فقط تا حدود دو ساعت یکم درد پریودی داشتم
اونم شدید نبود
هیچی عزیزم اصلا سخت نیست
سعی کن خودتو اذییت نکنی
یکم رعایت کن فقط
من شنبه باید بشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.