خانما ساندویچ فلافل که فکر کنم ضرری داشته باشه؟؟

۸ پاسخ

ن اتفاقا برا وزن دهی خوبه

وای من خیلی هوس میکنم میخورم

ضرر نداره ولی اگه عینه من بالامیاری هنوز نخور چون نفخ داره بالامیاری

نفخ داره فقط و گنه نه

نه ولی اگه بعدش کمر درد پریودی گرفتی بدون بخاطر نفخه نگران نشو

من خیلی میخورم هفته ای یبار اینا

نه نداره سرخ کردنی کلا خوب نیس

من ک همیشه میخورم هفته ای یبار دو هفته ای یبار بدون سس با سبزی و گوجه و خیارشور

سوال های مرتبط

مامان خوشگلکم مامان خوشگلکم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مَهدا💕 مامان مَهدا💕 ۱۰ ماهگی