ن اتفاقا برا وزن دهی خوبه
وای من خیلی هوس میکنم میخورم
ضرر نداره ولی اگه عینه من بالامیاری هنوز نخور چون نفخ داره بالامیاری
نفخ داره فقط و گنه نه
نه ولی اگه بعدش کمر درد پریودی گرفتی بدون بخاطر نفخه نگران نشو
من خیلی میخورم هفته ای یبار اینا
نه نداره سرخ کردنی کلا خوب نیس
من ک همیشه میخورم هفته ای یبار دو هفته ای یبار بدون سس با سبزی و گوجه و خیارشور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.