من پارسال نذر کرده بودم باردار بشم ۷۲ تا شیر بگیرم به نیت ۷۲ تن
روز مراسم شیرخواران ببرم بدم
دیگه امسال که باردار شدم میبرم نذرمو میدم
جمعه میخوام ۷۲ شیر بخرم ببرم مراسم شیرخوارگان انشالله به حق علی اصغر هیچکس هیچکس دلش نسوزه و همه طمع مادری رو بچشن علی اصغر خیلی کوچیکه ولی با این کوچیکیش گره های بزرگ بزرگ وا میکنه قربونش برم🥰❤️
سلام عزیزم فک کنم اولین جمعه محرم میشه علی اصغر نذر شیر...من محرم شیر پاکتی کوچیک میگیرم ب بچه ها پخش میکنم...الهی هرکی هر نذری داره براورده شه❤️
من پارسال نذر شیر داشتم
امسال بیشترش میکنم 😍
من چندماه پیش نذر کردم بچم بمونه برام هرسال مراسم شیرخوارگان شیر بدم به بچه ها
روز هفتم من پارسال سر گهواره علی اصغر نذر شیر کردم امسال انشالله عمری باشه نذرمو میدم
من که برا مراسم شیرخوارگان نذر کردم جمعه میبرم
منم میخوام بدونم چطوره
برای روز هفتم محرم یا شب هفتم ک روضه حضرت علی اصغر هست هست نیت میکنی یک تعداد شیر پخش کنی
اگر حاجت گرفتی سال بعد هم پخش کنی حتی بیشتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.