اگه سزارینی نداشته باش دکتر به من گفت از ۳۳ دیگه رابطه نداشته باش، طبیعی فکر نکنم مشکل داشته باشه ولی از دکترت بپرس
شرایطا فرق داره بهتره از دکترت بپرسی
نه عزیزم خطرناک نیست ولی یکم با احتیاط و اروم رابطه داشته باش
ن فکر نمیکنم هنوز من شنیدم برای زایمان طبیعی راحت تر از ۳۵ هفته بدون جلوگیری رابطه داشته باشی خیلی تاثیر داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.