من متولد این سال ها نیستم عزیزم ولی به نظرم اشتباه فکر میکنی همسن و سالای شما هنوز مجردن و بچه دار نشدن اونوقت شما فکر میکنی دیر بچه آوردی؟؟؟
اصلا اینجور فکر نکن 😘
اشتباه تایپی من ۶۷ ای هستم😉🫠
منماحساس میکنم دیر بچه دار شدم البته من کلا دیر ازدواج کردم ۳۳ سالگی
سلام من ۶۹ هستم یک دختر نه ساله و پسر نه ماه دارم
از نظر جسم و روح خیلی خسته تر از اولی هستم
من متولد ۶۶ ام یه پسر ۱۳ ساله دارم و یه نینی یه ساله
از نظز روحی خیلی اماده ترم نسبت به زمان پسز بزرگم ولی گاهی کمر درد اذیتممیکنه
من 67هستم. دختر اولم 2سال و 3ماهشه. دختر دومم 10ماه و دوهفته اشه
من یه مامان ۷۰ هستم اولین بچمه تازه سرکلاژی هم بودم نمیدونم میرسم دومی بیارم یا ن
متولد ۷۵
یه پسر۱۰سال
یه دختر ۷ماه
من متولد ۶۷ هستم دخترم ۹ ماهه
من متولد 75هستم ی دختر، 11ساله دارم ی دختر 9ساله و ی دختر 8ماهه
من متولد ۶۸ ام
پسر بزرگم ۱۴سالشه .دخترم ۹ماهه
به نظرمن هرچی زود تربچه بیاریم بهتره چون هم حوصله بزرگ کردنشون داشته باشیم هم وقتی اونابزرگ بشن مادیگه پیرنباشیم مثلا 20 سال یا 23سال فرق داشته باشیم
منم متولد 70ی پسر 19ساله. دارم ی دختر 14ی پسر نه ماهه🥰🥰🥰🥰🥰🤩🤩
منم 67هستم پسرم تو 8ماهه
خواهر تو که از من خیلی جلوتری😁 من متولد ۷۲ ام تازه بچه اولم ۷ ماهشه و اینم به اصرار مامان و شوهرم اوردم چون از نظرم خیلی زود بود و بچه ام🤣🤣🤣
من متولد ۷۱ هستم دخترم ۱۰ ماهشه بنظرم الان زمان درست بچه دار شدنم بود
منم متولد 73 هستم دخترم 13 سالشه پسرم یازده پسر بعدیم چهار سال دختر اآخریم شش ماهه
من ۶۹ هستم پسرم ۷ ماهشه
من متولد ۷۹ هستم یه پسر ۹ ساله یه پسر ۷ ماهه دارم😂
سلام منم ۶۸ هستم یه پسر ۱۲ ساله دارم یکی ۸ ماهه✋🏻
خواهرم متولد ۶۸ اه
پسر بزرگش ۱۴ سالشه
الان بارداره( بچه چهارمشه😅 کلی هم خوشحالم خداروشکر مشکلی ندارن )
تو که خوبی
من ۶۵هستم دخترم ۵سالشه.
من خودم ۷۴ هستم دخترم ۷ سال و نیم
اما خواهر م ۶۸ سه تا پسر داره بزرگه ۱۷ سالشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.